maandag 1 april 2013

Een goed begin van de dag

Al een tijdje stond in het begin van de maand april iets op de planning:
Gezonder eten en meer sporten! Vandaag dus 1 april en het gezonder leven kan beginnen.
Ik heb er eigenlijk best wel veel zin in. Ik ben opzoek naar allerlei lekkere en gezonder recepten die ik kan maken als ontbijt, lunch, tussendoortje of avondeten. 

Vandaag ben ik dus de dag begonnen met een lekkere smoothie en 2 kwarteleitjesomeletjes. Die zien er zo schattig uit.


Voor de smoothie heb ik 250gram frambozen en een stuk of 8sinaasappels gebruikt. Samen even in het smoothieapparaat en hallo smoothie. Hij was echt super lekker!

De rest van de dag ga ik nog een beetje huiswerk maken, lezen & pretty little liars kijken.
Whoeehoee Ik hou van vrije dagen !

Liefs,

Desi


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...