maandag 8 april 2013

Personal journal

Hellooo!

De afgelopen dagen waren eigenlijk gewoon saaie schooldagen zoals jullie ze vast ook wel kennen.
's Ochtends vroeg opstaan en zeuren dat je niet uit je bed wilt, daarna nog half slaapwandelend naar school toe en daar zien vol te houden tot 3uur. Als je thuis komt staat er een hele stapel huiswerk op je te wachten, waardoor je bijna geen tijd meer hebt om andere, wel leuke, dingen te doen. Bloggen bijvoorbeeld. 's Avonds ga je later slapen dan je eigenlijk gepland had en kom je de volgende dag nog moeilijker je bed uit en zo steeds opnieuw. Natuurlijk zijn er ook een heleboel leuke momenten in die week, waardoor je de dag weer overleeft.

Donderdag ben ik snel een cadeautje wezen kopen met Megan, want we hadden zaterdag een verjaardag. Natuurlijk een leuk cadeautje uitgekozen en gezellig gekletst. Dit soort momenten maken een dag toch nog leuk! Daarna haasten naar mijn 'oh-zo leuke werk' (niet voor niets tussen aanhalingstekens) maar je moet iets overhebben voor die leuke kleren, sieraden en tassen. Het is wel maar tijdelijk. Ik wil graag gaan oppassen, maar dan moet ik eerst slachtoffers zien te vinden. Daarom ga ik deze week posters maken en ophangen op mijn oude basisschool en in de supermarkt en dan maar hopen dat ik een leuk oppasgezin vind.

Op vrijdag ga ik normaal naar dansles. Ik doe hiphop en vind dit ontzettend leuk om te doen! Het is helaas wel meer dan een halfuur rijden, waardoor ik gewoon zeker 2uur kwijt ben met naar dansles gaan. Deze vrijdag was er geen les en heb ik dus huiswerk gemaakt. Ik ben o.a. 2uur bezig geweest met een Duitse presentatie die 5minuten moet duren. Moet je nagaan hoe lang ik bezig zou zijn met een presentatie van 15 min. Ik heb echt gewoon zo'n hekel aan Duits. Bah bah bah! Duits is gewoon mijn persoonlijke hel op aarde. Hé, dat zei ik vanochtend ook over techniek. Die vakken zijn dan ook allebei verschrikkelijk.


Zaterdag had ik dus een verjaardag en het was echt super gezellig! Lekker taart eten, film kijken, foto's maken en lekker veel kletsen. We hebben de film Ted gekeken. Die ken je vast wel. Over zo'n teddybeer en zijn beste vriend. Het zou een hele grappige film moeten zijn, wat hij ook wel was, maar hij was ook echt super zielig. Hoe kan een commedie nou zielig zijn? Dan doe je als filmmaker toch iets verkeerds hoor. 's Avonds moest ik nog naar een concert van het orkest waar m'n papa in meespeelt. Niet echt mijn muziekstijl, maar ik kwam natuurlijk als brave dochter kijken. De muziek was wel oké, maar er was ook een koor bij waarvan je af en toe even je oren dicht moest doen als je niet doof wilde worden. Als je echt heel goed een glas kunt breken met vals gezang waren die glazen wel gebroken hoor.

Zondag scheen de zon gewoon. Nee ik maak geen grapje, ik ben bloedserieus als er een straaltje zon te zien is. Ik heb dan ook heel de middag lekker in het zonnetje gezeten samen met mijn laptop, boek en niet te vergeten ijs en koekjes. Ja dames en heren, ijs! Het was echt heerlijk weer voor ijs.




Hebben jullie ook een leuke week gehad?

Liefs,

Desi




Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...