dinsdag 30 april 2013

Stylight

Hello lieve lezers!

Op een lekkere luie zaterdagmiddag vind ik het heel erg leuk om heel het internet af te zoeken naar leuke plaatjes, nieuwe blogs en natuurlijk leuke kledingstukken. Al die inspiratie bij elkaar is gewoon heerlijk. Een leuk muziekje erbij en wat koekjes en heel m'n dag is compleet. Onlangs ontdekte ik een nieuwe website 'Stylight'. Op deze website kun je hele leuke moodboards maken. Een soort inspiratie bommetjes dus. Hierin kun je een heleboel kledingstukken toevoegen van allerlei leuke merken, maar ook je eigen foto's, quotes en zelfs muziek. Dus als jij een liedje aan het luisteren bent en denkt: "Woooow de tekst van dat liedje past gewoon zo bij die outfit." Kun je dat liedje ook gewoon toevoegen aan je persoonlijke board. Je kunt je board zo groot maken als je wilt. Ik vind het altijd heerlijk om moodboards te maken en al mijn inspiratie kwijt te kunnen. Of als ik bijvoorbeeld een idee krijg voor een outfit, maar ik eerst even wil kijken of het wel echt leuk bij elkaar staat. Als je je board gemaakt hebt kun je hem delen op twitter, facebook of pinterest. Andere leden van stylight kunnen jouw board bekijken en liken. Natuurlijk kun je zelf ook boards van andere personen bekijken. Hé weer een leuke inspiratie bron!


Ik ben zelf ook aan de slag gegaan op stylight en heb zelf een board gemaakt. Ik moest eerst wel eventjes uitzoeken hoe alles werkt, maar het is eigenlijk helemaal niet moeilijk. Je moet eerst een account aanmaken. Dit kan heel makkelijk met facebook of je kunt gewoon al je gegevens invullen. Daarna ga je opzoek naar leuke kleding van allemaal verschillende merken. Er zitten echt hele gave dingen tussen en de prijzen verschillen heel erg. Van heel duur tot heel goedkoop. Als je al je plaatjes, kledingstukken en meer hebt verzameld kan je beginnen met het maken van je collage. Je klikt gewoon op NIEUW en hupsakee je kunt beginnen met het maken van je collage. De indeling kun je zelf bepalen. Grote plaatjes naast 2 kleine plaatjes of misschien gewoon 4 kleine plaatjes. Er zijn heel veel mogelijkheden. Als laatste sla je je board op en kunnen andere mensen jouw board liken.


Ik vind het echt een hele leuke website waarmee je je heel erg lang mee kan vermaken! Wat vinden jullie van de website Stylight en kenden jullie deze website al?

Liefs,

Desi



1 opmerking:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...