donderdag 4 april 2013

Wish to wear

Hoi!

Op dit moment staat er een statement ketting met spikes op mijn wishlist. Ik vind zo'n ketting echt zo gaaf! Ik heb echt een hele leuke ketting gevonden op ebay voor een leuk prijsje. Omdat zo'n statement ketting toch best wel opvallend is zou ik de rest dan een beetje basic houden. Een ripped jeans, basic wit shirt en een zwarte blazer. Natuurlijk moet er ook een beetje kleur in de outfit komen. Vandaar de super gave hoge paarse hakken. Pumps onder een boyfriend jeans vind ik echt heel leuk staan. Als finishing touch nog een gouden cross ring. Die vind ik ook super leuk. Dat kan ook niet anders als echte kruisjes liefhebber.



cross ring  - river island klik hier
zwarte blazer - topshop klik hier
statement ketting - ebay klik hier
pumps - cafemoda klik hier
jeans - zara klik hier
wit shirt - we klik hier

xox Desi

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...