zaterdag 6 april 2013

Zoektocht naar een tas

Hoooooi,

*schaaaaaaaaam* Ik heb eigenlijk helemaal geen handtas en altijd als ik dan een tas nodig heb gebruik ik een tas van de Omoda of een klein tasje waar nog geeneens een flesje water in past. Daarom heb ik echt echt echt een handtas nodig die ik lekker mee kan nemen als ik ga shoppen, een ijsje ga eten of naar de bioscoop ga. Het liefst wil ik een zwarte tas met overbeladen met studs en spikes. Daar ben ik zo dol op! Er kan nergens genoeg studs op zitten. Ik ben op internet op een zoektocht gegaan  naar de perfecte tas. Mijn favoriet is de tas rechtsboven.





linksboven - I want that musthave klik hier 
rechtsboven - Topshop klik hier
linksonder - pull and bear klik hier
rechtsonder - Mango klik hier

Welke tas vinden jullie het leukst?

Liefs,

Desi

3 opmerkingen:

  1. Hee, bedankt voor de reactie op mijn blog! Je bedoelt dat rood-blauwe geruite blouseje? Het is een wat langer model van EDC by Esprit (:
    Liefs, Manon

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind de onderste het leukst! Zoiets wil ik ook nog heel graag, maar helaas moet ik dan toch echt eerst even wat geld sparen (ik ben helaas eeuwig blut) :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Die van de mango vind ik het leukst!

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...