woensdag 15 mei 2013

10 facts about me #2

Hoi! Vandaag was ik lekker de laatste 2 uur vrij en ik was dus om 14:00 thuis. Ik heb lekker blondies gebakken en ze zijn echt heerlijk. Hmm! Morgen vallen weer de laatste 2 uur uit, dus dan heb ik lekker weer een lange middag voor me. Ik heb gisteren wat geƫxperimenteerd met photoshop. Ik heb al vaak 'spiegelfoto's voorbij zien komen en ik vind het er altijd heel erg gaaf uitzien. Ik vond een tutorial op youtube en ik heb het gelijk zelf geprobeerd. Het is helemaal niet moeilijk! Ik heb ook weer wat feitjes over mezelf geschreven. Ik vind dat bij anderen altijd superleuk om te lezen en zo leren jullie mij ook weer wat beter kennen. Liefs!



1) Ik ben heel erg perfectionistisch. Als ik bijvoorbeeld een fout maak als ik aantekeningen aan het maken ben scheur ik de bladzijde eruit en schrijf ik het helemaal opnieuw.
2) Mijn favoriete ijssmaken zijn chocolade, cookie en framboos.
3) Ik ben dol op panterprintjes. Niet alleen op mijn kleren, maar ook op mijn kaftpapier, oorwarmers, puntenslijper en schoenen.
4) Ik heb altijd hele rare stopwoordjes die ik dan ook echt heel erg vaak zeg. Ik had bijvoorbeeld het stopwoordje: vaagheid heerst en whieeeeeee.
5) Ik praat altijd met mijn handen. Een vriendin van mij zit daar altijd grapjes over te maken, haha.
6) Ik ben dol op dansen en doe dit al ongeveer 10 jaar.
7) Ik ben heel erg verslaafd aan de serie Pretty Little Liars. Ik kijk bijna elke dag een aflevering en heb in 2 maanden zo'n 50 afleveringen gekeken. Als ik dan zit te kijken gaat dat de hele tijd van: Aah! De serie verbaast me keer op keer weer.
8) Ik ben heel erg onhandig. Ik sla vaak mensen per ongeluk en ik stoot mezelf heel vaak.
9) Ik woon heel dichtbij school. Als de meeste kinderen uit mijn klas vertrekken op de fiets lig ik nog lekker in mijn bedje te slapen. Daarmee plagen vind ik altijd heel erg leuk om te doen.
10) Ik ben dol op dingen bakken. Het liefst bak ik elke dag iets. Helaas heb ik niet altijd tijd en het is natuurlijk niet zo heel gezond. Al die cakejes en koekjes moeten namelijk ook weer opgegeten worden.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...