maandag 20 mei 2013

Inspiration on a rainy day

Bron: Tumblr & Weheartit
Op sommige dagen kan ik uren dromen over hoe ik mijn huis later zou willen inrichten. Bijvoorbeeld op zo'n regenachtige dag als vandaag. Dan droom ik over mijn eigen huisje. Het liefst industrieel, maar wel licht en wit met wat kleur. Eigenlijk gewoon een mix van allerlei stijlen, maar dat het wel bij elkaar past. Helemaal Desi dus. Ik zie de woonkamer al helemaal voor me. Een witte muur, een muur van baksteen en een wand helemaal van glas. Een hele grote zachte bank vol met allemaal gekleurde kussentjes met allemaal verschillende patroontjes. En niet te vergeten van die grote ijzeren lampen. En lockers! En een vlinderstoel! En een bar! Kon ik m'n huisje nu maar al inrichten. Ik kan al een beetje voorproeven door mijn slaapkamer in te richten. Op dit moment is mijn kamer heel erg anders dan de grote plannen die ik heb voor later. Het liefst zou ik mijn kamer gelijk veranderen in iets heel erg anders,  maar helaas heb ik daar de ruimte en het budget  niet voor. Dromen kan natuurlijk wel.. zucht.
Mijn favoriete plaatjes zijn 2,3 & 4.

Dromen jullie ook wel eens over jullie huisje later?

1 opmerking:

  1. Wat een mooie inspiratie plaatjes! Wij hebben wel een beetje dezelfde smaak, ik vind een witte muur en een muur met baksteen ook erg mooi, alles op de plaatjes is ook helemaal mijn stijl! De video die vanmorgen nog op privè stond (oeps) kun je nu wel bekijken, ik heb 'm op openbaar gezet.

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...