zaterdag 4 mei 2013

My favourite lookbookers

Hooi! Al eerder schreef ik een stukje over 1 van mijn favoriete lookbookers. ANNA L. heeft echt een geweldige stijl en ik zou zo haar kledingkast over willen nemen. Ik zou haar stijl omschrijven als lief, schattig en dromerig. In de meeste van haar outfits heeft ze schattige rokjes aan en dat staat echt superleuk. Geweldige sieraden zie je ook heel vaak voorbij komen. Een vogeltjesring, een sterrenring, ik ben er dol op. Ze heeft vaak ook hele gave haarstijlen. Verschillende vlechtjes en knotjes die haar ook nog eens heel leuk staan. Aan de foto's is ook altijd heel veel zorg besteed. De foto's stralen meestal iets 'vintage' uit. Ik denk dat het komt door de kleurkeuze. Ik ben in ieder geval helemaal fan!








2 opmerkingen:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...