woensdag 22 mei 2013

My life in pictures

1. Sleepover met Iris <3 / 2. Every day is a stud day / 3. witte chocolade pasta, yum! / 4. gek doen met bloemetjes in m'n haar / 5. nieuwe kleertjes / 6. stylight goodiebag / 7. nieuwe kleertjes / 8. chillen in de tuin / 9. nagellak / 10. infinity sieraden gewonnen / 11. Zoƫ uitlaten / 12. blueberry pancakes voor moederdag / 13. oefenen met m'n camera, altijd mooi bloesem / 14. in mei bij het openhaardje zitten, wat is hier mis? / 15. lekker ontbijtje / 16. ego shot

Mijn So van Frans ging gelukkig goed gisteren. De laatste weekjes school zijn nog best wel zwaar. Gelukkig heb ik nog maar 11 lesdagen. Joepie! Volgende week ga ik op survival en ik heb er zo ontzettend veel zin in. Natuurlijk komt er ook een uitgebreid verslag op m'n blog. Volg me hier op instagram.

Fijne avond iedereen!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...