donderdag 9 mei 2013

Shoplog Den Haag

Gisteren ben ik wezen shoppen in Den Haag. Dat is al de 2e keer deze week. In de vakantie moet ik gewoon echt mijn slag slaan. Ik heb weer een heleboel leuke dingen gekocht. Het meest blij ben ik met mijn kanten shortje. Die wilde ik echt heel erg graag. Ik vind zo'n short zo leuk staan en is echt classy. Het heeft iets speciaals. Ik ben ook erg blij met mijn portemonnee en oorbelletjes. Mijn oude portemonnee zag er namelijk niet uit en ik was bijna al mijn oude knopjes kwijt. Dat is ook niet moeilijk, want ze zijn zo klein. Deze knopjes vind ik echt geweldig. De laatste tijd val ik echt voor kruisjes & doodskopjes en er zit zelfs een spike bij. Jippie! Toen we in de pieces kwamen riepen de verkopers: Alles voor de helft van de prijs! Dan moet ik natuurlijk mijn slag slaan. Daar heb ik een zwart pailletten rokje voor 5euro gekocht (Dat is echt niks! Ik heb ze in de winkel zien hangen voor 40euro !!!) De bikini is ook echt zo schattig met de gehaakte stukjes en in een kleurtje. Heel apart voor mij eigenlijk. Ik draag niet zo heel veel kleurtjes, maar deze bikini vind ik zo ontzettend schattig en moest ik gewoon kopen. Ik heb taart gegeten bij een heel erg schattig zaakje 'Swags' heette het volgensmij. En ja hele lekkere taart! Ik vind de naam ook zo grappig. Hij zit in de Haagsche Bluf.

Wat vinden jullie van mijn aankopen?

Sokken - H&M 5euro
Oorbellen - Pull and Bear 6,20euro
Portemonnee - Six 12euro
Bikinibroekje - H&M 10euro
Bikinitopje - H&M 12euro
Kanten broekje - H&M 25euro
Rokje - Pieces 5euro
Riem - Pieces 6,50euro





3 opmerkingen:

  1. Wat een leuke dingen! Die portomonee is zo leuk! <3

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Echt hele leuke spulletjes heb je gekocht! Den Haag vind ik een geweldige stad om te shoppen :) Je portemonneetje vind ik erg schattig :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. leuke spulletjes, vooral de shorts :)

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...