maandag 13 mei 2013

Wish to wear | Dip or your die

Dip or your die
Het liefst draag ik elke dag shorts. Maar ik woon nu eenmaal in dit regenachtige kikkerlandje en dus kan dit niet altijd. (Ik kijk op dit moment even naar buiten en jahoor het regent. Dit had ik dus echt niet verwacht.) Dromen over shortjes, topjes & slippers kan natuurlijk wel. Ik zie mezelf al helemaal lopen met een snapback & cropped top. Dat vind ik echt heel erg leuk staan samen. Ik vind het ook zo grappig dat de stof van de schoenen terugkomt in het hoedje. Het lijkt me echt heel erg leuk om deze outfit te dragen. xox Desi

1 opmerking:

  1. Love that hat! Would be perfect for my holiday :)

    Please feel free to enter my Daniel Wellington giveaway (here) - you could win yourself a watch worth £200!x

    Blog | Cocochic
    Bloglovin | http://www.bloglovin.com/blog/1823055/

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...