dinsdag 18 juni 2013

i love backpacks

Handig, schattig, bohemian, zomers en gewoon superleuk. Dat zijn deze backpacks. Al een tijdje ben ik helemaal een rugzakfan. Ik wil heel graag nog een leuk exemplaar om mee te nemen naar het strand. Een rugzak is toch veel handiger dan zo'n schoudertas? En ze zijn ook nog eens superleuk. Met zo'n tasje heb je gelijk een zomergevoel. Ik in ieder geval wel. Ik heb een collage gemaakt, van een aantal tassen die ik tegenkwam. Er zijn een heleboel verschillende backpacks te vinden op het internet. De leukste vind ik de bruine met kant rechtsonder. Kant maakt zo'n tas helemaal af. Misschien bestel ik hem wel.

i love backpacks

sold out :( / bruin aztec / bloemetjes /  kant / paardjes /  fringe

Op lookbook staan ook talloze outfits met allemaal verschillende backpacks. Zwarte backpacks met studs, jeans backpacks, leren backpacks, backpacks met een aztec printje. Gewoon veel te veel om op te noemen. Dit vond ik de allerleukste. Vooral de 1e en de 2e outfits vind ik helemaal super. De 1e heeft zo'n echte festivalsfeer en het tasje is echt zo'n indanentasje. Super cute! De 2e is lekker edgy, daar hou ik van. Black, leger en studs. Ideaal!

                    Anna                                                              Lua                                      Joselin                                              Anna

Wat vinden jullie van backpacks?

1 opmerking:

  1. oeeh leuk!
    ik vind die van Lua het leukst haha <3
    (natuurlijk omdat ie zwart is met studs haha)

    xx

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...