woensdag 5 juni 2013

Post project | gekregen van Iris

Ik hou van post. Wat is leuker als een grote dikke brief vinden in de brievenbus? Juist, niets. Dit keer heb ik een brief gekregen van mijn beste vriendin Iris van de blog My Beautiful life (Het is trouwens een hele leuke blog, zeker een kijkje waard!) Het was een ontzettend lieve en onverwachte brief en ik kreeg traantjes in m'n ogen. Bij de brief zat een papiertje met daarop 'Always Smile', een deksel van een B&J ijs pot en een lolly. De deksel van de B&J ijs pot vind ik echt superleuk, want we hebben ooit samen die hele bijbehorende pot leeggeten op een hele leuke zomerse dag. Dat vergeet ik nooit meer! Lieve Iris bedankt voor de mooie brief!

Houden jullie ook zo van post? 



2 opmerkingen:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...