zaterdag 8 juni 2013

TAG | Let's get very personal #1

Tags vind ik altijd zo leuk om in te vullen en om bij andere bloggers te lezen. Dus toen ik deze tag weer eens tegenkwam dacht ik: 'Waarom niet?' Ik ga hem in 2x doen, want het zijn wel erg veel vragen. Ik heb er ook een paar weggelaten waarbij ik dacht: 'Hmm? Wat voor nut heeft deze vraag?' 



Heb je ergens zin in op dit moment? (eten)

Dit is niet zo'n moeilijke vraag, want ik heb namelijk altijd zin in chocolade. En dan het allerliefst brownies. Die zijn zo heerlijk smeuïg en zoet. Verrukkelijk!

Als je een iemand bij je mocht hebben op dit moment, wie zou dat zijn?

Dat zou dan mijn beste vriendin zijn. Zij maakt van elk moment een feestje. 

Zou je liever tien kinderen hebben of geen kinderen?

Dat ligt aan mijn leeftijd. Als ik zo goed als 30 ben wil ik heel graag kinderen. Liever 10 kinderen dan geen. Maar voor mijn 30e wil ik dat zeker niet. Dan moet je genieten van je leven en allemaal leuke onverwachte dingen kunnen doen. En geen rekening hoeven te houden met of je kinderen wel op tijd naar bed gaan en of ze hun huiswerk wel maken. 

Wat hoor je op het moment van schrijven?

My kind of love van Emili Sandé. Dat is zo'n prachtig liedje wat ik wel 1000x achter elkaar kan luisteren.

Waar denk je op dit moment aan?

Aan hoeveel ik nog moet doen voor school en hoeveel zin ik heb in de vakantie. Eindelijk lekker niks doen.
Helaas staat me nog wel een proefwerkweek te wachten waarvoor ik nog heel veel moet leren.

Sta jij altijd klaar voor je vrienden?

Altijd! Mijn vrienden kunnen altijd op me rekenen. Dat vind ik gewoon vanzelfsprekend en heel erg belangrijk. Voor vrienden moet je dag en nacht klaarstaan. Het zijn niet voor niets vrienden.

Wie is de laatste persoon die jou heeft zien huilen?

Ik denk dat dat heel veel mensen waren. Leraren, klasgenoten en begeleiders van de organisatie. Ik was namelijk op mijn hoofd gevallen tijdens het mountainbiken en dat deed heel erg veel pijn. Gelukkig is alles wel goedgekomen.

Wat doe jij altijd als je nerveus bent?

Ik heb niet één of ander trekje wat ik altijd doe als ik nerveus ben, maar ik ga wel altijd doemdenken. Wat als dit.. en wat als dat...



Is er iemand die jou volledig begrijpt?

Ja! Dit zijn mijn moeder en  een aantal vriendinnen. Hun kennen mij door en door. Als ik hun iets vertel snappen ze me helemaal.

Heb je op dit moment een reden om te lachen?

Zeker weten! De zon schijnt, ik hoef niks meer voor school te doen vandaag en het is bijna vakantie. Zon, zee en strand! Ik ben op dit moment ook Josh en Drake aan het kijken en het is eigenlijk heel erg grappig.

Zou je gelukkiger zijn als het leven een “rewind”-knop zou hebben?

Ik denk het niet. Als alles in je leven perfect gaat is het leven volgensmij helemaal niet leuk meer. Er moeten dingen zijn die wat minder leuk zijn, zodat de dingen die wel leuk zijn extra leuk zijn! En trouwens, van fouten kun je leren.

Vertel jij je ouders alles?

Het meeste wel. Maar ze hoeven natuurlijk ook weer niet alles te weten.

Zou het jou uitmaken als je vriend zou roken?

Ik zou het niet zo leuk vinden, maar ik zou het niet gelijk uitmaken. Ik zou wel eerlijk zeggen wat ik er van vind. Waarschijnlijk zou ik dan vantevoren sowieso geen relatie willen.

Denk je meer aan het verleden, het heden of het hier en nu?

Ik probeer altijd heel erg in het nu te denken, maar vind dit wel altijd erg moeilijk. Als dit even niet lukt denk ik: 'Aan het verleden kan je niks meer veranderen en aan de toekomst kun je nog niks doen.'

Hoeveel uur slaap krijg je gemiddeld per nacht?

Ik probeer altijd om altijd minstens 8uur te slapen. Dit lukt niet altijd, maar gelukkig meestal wel.

Haat jij de persoon waarmee je voor het laatst een gesprek hebt gehad?

Nee zeker niet! Dit waren namelijk mijn moeder en broertje tijdens het avondeten.

Wat heb je voor het laatst gedronken?

Water. Dat is namelijk het enige wat ik drink.



Welk soort bed heb jij?

Ik heb een twijfelaar. Dat zit tussen een 1persoons- en een 2 persoonsbed in. Ik ben heel erg blij met mijn bed. Lekker groot!

Hou je van de regen of haat je het?

Ik hou absoluut niet van regen. Van regen wordt ik altijd chagrijnig. Alleen als het midden in de winter is vind ik het niet zo erg als het regent. Dan is het gezellig. Lekker op de bank met een dekentje en een leuk filmpje.

Heb je ooit iets gedaan terwijl je altijd tegen jezelf had gezegd dat je het nooit zou doen?

Een jumpsuit kopen. Ik had ze gezien en ik vond ze spuuglelijk. Tot ik er ééntje zag die ik wel heel leuk vond. Die heb ik dan ook meteen gekocht. Maar dit is alweer een aantal jaar geleden.

Zien mensen jou als optimist of pessimist?

Als optimist zeker weten! Soms zeggen mensen tegen mij: 'Je loopt echt de hele dag met een glimlach op je gezicht.'

Met wie heb je als laatste in de auto gezeten, op je familie na?

Dit was samen met een vriendin en haar ouders. We waren opweeg naar dansles.

Wat is de laatste film die je in de bioscoop hebt gezien, en met wie heb je die film gezien?

Dit was met met dezelfde vriendin als bij de vorige vraag. We hebben de film 'Safe Haven' gezien. Dit is zo'n mooie film!

2 opmerkingen:

  1. Wat een leuke, persoonlijke tag! ♥ Je lijkt me een heel lief meisje! :)
    Bedankt ook voor je reactie op mijn blog. Dat vond ik erg lief om me te horen en het deed me echt even goed! Dankjewel! Ik vind jouw blog ook heel leuk.

    Liefs,
    Adriënne

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...