zondag 9 juni 2013

You need a bow to be classy

You need a bow to be classy
Laatst keek ik op een heerlijke luie dag naar een herhaling shopping queens en ik zag een meisje dat een wit blousje met een zwart strikje aanhad en dat stond zo leuk! Ik dacht gelijk: 'Dat moet ik ook hebben!' Omdat het best wel netjes is zou ik het dragen met een gescheurd jeans shortje en Doctor Martins. Het rood vind ik erg leuk afsteken bij het zwart wit. Ik ben al eventjes terug thuis van een superleuk meidenweekend. Daar vertel ik later meer over. Nu moet ik nog heel erg veel leren, want volgende week heb ik een proefwerkweek. Dat betekend dat ik alleen maandag nog les heb, een week leren en proefwerken maken en daarna heb ik eigenlijk al gewoon vakantie. Yes yes yes!

Veel relaxplezier allemaal op deze luie zondagmiddag!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...