zondag 28 juli 2013

Mini shoplog

Afgelopen donderdag was ik vrij en het was heerlijk weer. Niet te warm en niet te koud. Ik had geen zin om naar het strand te gaan, maar in het gebied waar ik woon is het eigenlijk prachtig om te fietsen. Dus besloten mijn moeder en ik om eens een uitgebreide fietstocht te maken en te genieten van het weer. We kwamen uit in een stadje met een mooie boulevard en.. leuke winkeltjes! Ik kon het niet laten om eventjes binnen te kijken. En warempel, ik kwam een gestreept blousje tegen waar ik al heel lang naar op zoek was. En ik ben er zo blij mee! Hij was ook helemaal niet duur, want alles was voor de helft van de prijs. Er hing ook een leren broekje en daar ben ik ook helemaal verliefd op. Er zitten zelfs twee skulls op, aah! 
Blousje - 25 euro
Broekje - 30 euro



Gelukkig is het nu nog lekker vakantie, maar over een paar weekjes moet ik alweer naar school. En daar moest ook voor geshopt worden. Dit jaar heb ik gekozen voor de amsterdam blond agenda. Die zijn altijd zo schattig en deze ziet er ook erg stevig uit. Want hij is geplastificeerd. Hopelijk overleeft m'n agenda dit schooljaar wel. Ik nam ook nog deze twee hele schattige notitieboekjes tegen. Ze hebben geen lijntjes en dat vind ik eigenlijk wel leuk. Kan ik ook lekker een beetje tekenen. Mijn laatste aankoop is iets heel erg leuks voor in je haar. Ik weet niet precies hoe het heet, maar je doet het elastiekje in een paardenstaart en klikt dan het gouden rondje over je haar zodat het elastiekje niet te zien is. Het ziet er echt heel gaaf uit. Past een beetje bij de space/ruimte stijl.

Agenda - 15 euro
Notitieboekjes - 2 euro (Kruidvat)


2 opmerkingen:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...