woensdag 21 augustus 2013

Back to school week outfits

Het is zover hoor, ik heb de eerste twee dagen school overleefd. Weliswaar met heel veel tegenzin, maar toch is het me gelukt. Het is gewoon totaal niet leuk om van dat heerlijke relaxte gevoel opeens te veranderen naar een verplichting. Met 25 mensen in een warm lokaal gepropt worden is niet één van mijn favo bezigheden. En dan wordt er ook nog eens non stop informatie in je hoofd gestampt. Een stuk minder fijn dan op het strand liggen of films kijken met je pyjama aan. 

Bijna heel de vakantie heb ik mijn zwarte broek en werkshirtje aangehad en als ik dat niet aanhad kwam ik niet verder dan mijn joggingbroek. Zo'n zeven weken lang heb ik me dus totaal niet met kleding bezighouden. Ik was gewoon vergeten hoe leuk het was om 's ochtends je outfit bij elkaar te zoeken en tot een goede combinatie bij elkaar te komen. Zo leuk dat ik jullie gelijk maar een overzichtje  ga laten zien van wat ik deze week heb aangehad of nog aan ga doen.



Dinsdag De eerste dag van de week ben ik mijn boeken op gaan halen. Vijfendertig boeken die allemaal gekaft moeten worden. RAMP! Maar het klusje is geklaard en al mijn boeken liggen nu netjes in de kast. Deze dag had ik mijn nieuwe afgewassen broek aan van de H&M, mijn shirtje met studs uit Rotterdam, mijn spijkerjasje van de Sting en mijn panterprint Converse. Het zit fijn en als het wat warmer wordt kan ik het jasje uit doen.



Woensdag Deze outfit heb ik gisteren aangehad, op de eerste echte lesdag. Ik zat in in de les en ik dacht echt van: 'Blegh ik was vergeten hoe saai dit eigenlijk was.' Maar het zal wel gaan wennen zeker? Ik had mijn levi shortje aan, een vogue shirt wat ik dan in mijn shortje doe, adidas schoentjes en niet te vergeten mij  gewonnen spike ketting. Daar ben ik zo blij mee en ik wil hem wel bij elke outfit aandoen. Een zwarte blazer erbij voor in de koude ochtend en mijn outfit was klaar.



Donderdag Vandaag wordt dit mijn outfit die me door de lange schooldag heen moet helpen. Vandaag wordt het, net als gisteren, weer een lange dag. Van acht uur tot kwart voor vier vind ik toch iets teveel van het goede. De schoolfotograaf staat ook op het programma. Ik was even aan het twijfelen of ik dan wel mijn shortje aan zou doen, maar ik vind hem zo leuk en het wordt gewoon super warm. Dus waarom niet? Voor de zekerheid neem ik nog wel een lange broek mee. Of ik doe eerst mijn lange broek aan, dat is ook nog een optie. Ik doe dus mijn kanten shortje aan van de H&M, een felroze panterprint top uit Rotterdam met daarbij een bandeau uit dezelfde winkel, zwarte ballerina's met strikjes en een simpel armbandje met hartjes.



Vrijdag Last but not least: een outfit met mijn favoriete shortje met de Amerikaanse vlag. Streepjes en sterretjes allebei helemaal mijn ding! Vooral sterretjes zijn een verslaving van mij. Hoe kan Desi zonder sterretjes? Duhh.. niet! Een goede outfit voor deze hete dag waarop het waarschijnlijk zo'n 27 graden gaat worden! Ja je leest het goed: 27 graden (!). Dat jasje gaat misschien niet nodig zijn, maar misschien wel voor in de frisse ochtend. Want om 8uur s'ochtends is het nog niet zo warm. Dat doet me er gelijk aan denken dat de wekker morgenochtend weer om 7uur gaat. Leve de vakantie, helaas is die voorbij.

Moeten jullie al naar school of genieten jullie nog van de laatste weekjes vakantie?


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...