maandag 5 augustus 2013

Inspiration | let's go pink

De laatste tijd ben ik heel erg verslaafd aan weheartit. Oh het is reclame op tv laat ik eventjes weheartit plaatjes bekijken. Oh ik moet even wachten totdat de douche vrij is, laat ik even wat weheartit plaatjes hearten. Het leuk me daarom wel leuk om wat mooie foto's te laten zien aan de hand van een collage. En om niet zomaar wat plaatjes bij elkaar te gooien heb ik er ook een thema bij gekozen. Heel simpel, maar wel leuk: 'Let's go pink'.  Eigenlijk zijn er best nog wel veel verschillende kleuren roze. 

Op dit moment geniet ik nog steeds heel erg van mijn vakantie. Ik moet weliswaar wel veel werken, deze week 5 dagen, maar ik moet nog lekker eventjes niet naar school. Heerlijk! Helaas duurt dit fijne gevoel van geen huiswerk en proefwerken nog maar twee weekjes. Daarna moet ik weer achter de boeken. Nu nog even extra genieten dus.

Zitten jullie ook op zo'n roze wolk wat de vakantie betreft?


5 opmerkingen:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...