zaterdag 3 augustus 2013

What's in my shopping bag?

Allereerst sorry dat ik niet zo regelmatig blog als anders. Ik heb het gewoon heel erg druk. Werken, op het strand liggen, afspreken met vriendinnen en.. shoppen. Dat is wat ik afgelopen woensdag heb gedaan. Samen met een goede vriendin en mijn mijn moeder gingen we Utrecht eens onveilig maken. Binnenkort komt er een shoplog online, maar het leek me ook wel leuk om te laten zien wat ik allemaal meesleur in mijn tas en wat ik aanhad. 


1) Natuurlijk neem ik mijn tas mee als ik ga shoppen. Deze heb ik gekocht (en heel erg lang naar gezocht als echte studs verslaafde) in Rotterdam op een klein marktje. Ik ben er nog steeds helemaal dol op. 2) Mijn gsm is natuurlijk iets wat echt mee moet. 3) kauwgom 4) sleutels 5) oortjes, om muziek te luisteren in de auto 6) Mijn zonnebril, je moet wel een beetje optimistisch blijven 7) lippenbalsem, ik heb heel snel en vaak droge lippen 8) zakdoekjes 9) spiegeltje, deze heb ik gekregen van een vriendin en komt van de wereldwinkel 10) elastiekjes 11) flesje water 12) portemonnee 13) mascara


Mijn nieuwe strepen blousje
Zwarte glimmende broek met gouden ritjes
Zwart topje
Zwart vesje
Riem met studs
Adidas schoenen


Kruisjes oorbellen
Blaadjes ring

Wat nemen jullie altijd mee als jullie gaan shoppen?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...