woensdag 11 september 2013

Wish to wear | Wraaw, I'm a tiger

Wraaw, I'm a tiger


Oké dit moet ik even met jullie delen.. IK BEN VERLIEFD OP DIT SHIRT! Hij is gewoon perfect. Punt 1: Er staat een tijger op Punt 2: Het is niet zomaar een shirt met een tijger, maar de print ziet er ook nog eens heel erg mooi uit. Punt 3: Op de foto zie je dat het een mooie dikke stof is. Punt 4: Het is een mooi loshangend model. Punt 5: Zie die tijger dan! Er is alleen een heel groot nadeel wat heel erg meespeelt, 275 euro is iets meer dan ik wil besteden aan een shirt. Hoe durven ze dit shirt zou duur te maken? Daarom blijf ik maar dromen van dit gave shirt in mijn kledingkast. Gelukkig heb ik op polyvore de mogelijkheid om collages te maken met dit item. Hier heb ik hem gecombineerd met een hele speciale broek van Topshop. De voorkant is namelijk jeans blauw, maar de achterkant is zwart. Hoe cool is dat? Verder knallende bordeauxrode schoenen, een zwarte statement ring (Ook al zo gaaf!) een zwarte ketting en een mooi backpack. Please iemand die al deze items morgenvroeg eventjes langs komt brengen voordat ik naar school moet?

1 opmerking:

  1. Wonderful choice...I like your pretty blog.^^
    Maybe follow each other on bloglovin?
    let me know follow you then back.
    Lovely greets Nessa

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...