maandag 2 september 2013

August favorites

Augustus is weer voorbij, september is begonnen wat betekent dat de herfst er aan komt. Doei zomer ik ga je missen! Augustus was de maand waarin ik drie hele leuke weken vakantie had, afscheid nam van de vrije tijd en school weer begroette, ik al mijn vrienden weer zag en er weer huiswerk op me stond te wachten. Ook deze maand had ik weer een aantal favorieten waar ik helemaal dol op was en eigenlijk nog steeds ben.

Ten eerste het boek 'De Boodschapper' van Markus Zusak. Ik kan je vertellen dat dit een heel mooi en vooral speciaal boek is. Het heeft echt iets. Een man krijgt namelijk via speelkaarten de opdracht om mensen te helpen. Door dit te doen wordt hij een heel erg gelukkig persoon, wat ik echt heel mooi vind om te lezen. Het is toch zo? Door iets te doen voor een ander krijg je een heel blij gevoel.

Het fijnste haarproduct ooit vind ik toch wel 'Bio Formula - drops of silk'. Ik heb helaas vaak pluizig haar en door dit product te gebruiken vermindert dit heel erg en je haar wordt ook nog eens ontzettend zacht. En het is helemaal biologisch! Ik heb het bij mijn kapper gekocht dus ik weet niet precies waar je het allemaal kunt kopen.

Sins anderhalve maand heb ik een iphone en daar hoort natuurlijk een fancy hoesje omheen. Deze heb ik besteld bij miniinthebox.com. Samen maar voor 6euro (!). Ik wilde heel graag een dierenprint hoesje en die droom is uitgekomen.

Bovendien kocht ik in Augustus mijn eerste Essie nagellakje. Het is het kleurtje mint candy apple en ik ben er helemaal verliefd op.

Zoals jullie misschien wel weten heb ik in de vakantie heel veel gewerkt. Tijdens het werken moest ik een staartje in mijn haar. Ik ben daar niet zo'n grote fan van, omdat ik dat niet zo vind staan bij mij. Als ik het dan deed wilde ik er altijd iets speciaals mee doen. Dat kan wel wat tijd in beslag nemen. Daarom kocht ik een elastiekje met daaraan een gouden ring die je dan om je staart kan doen. Zo had ik in een paar seconden een opgefleurd kapsel.

Mijn afgewassen spijkerbroek is ook één van mijn favorieten. Deze kocht ik bij de H&M voor maar 20 euro. Hij zit zo lekker door de stretch stof. Het liefst doe ik hem elke dag aan.

Misschien kennen jullie dit boek wel 'Wreck This Journal' een creatief boek met allemaal opdrachten. Dit geweldige boek bestelde ik samen met een vriendin op bol.com. Ik ben er heel erg enthousiast over en ga er zeker nog een aparte post over schrijven.

Last but not least: Muziek! Vandaar de oortjes. Mijn favoriete liedjes van de maand augustus zijn..

Same love - Macklemore



On top of the world - Imagine Dragons


Katy Pery - Roar


1 opmerking:

  1. Leuke items! Ik heb precies die Essie nagellak vandaag opgedaan en wauwie! :)

    Xx Alex

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...