vrijdag 20 september 2013

Page for pretty things



Morgen is het weer vrijdag. Ik heb weer een week overleefd. Een best wel drukke week eigenlijk, maar natuurlijk ook met leuke dingen. Woensdag had ik een tussenuur wat meestal een uurtje vervelen betekent. Gelukkig was er iemand zo lief om geld te lenen zodat Iris en ik konden gaan snuffelen in de appie. 'Hallo zak skittles, wij komen jou meenemen.' Ja, het was overheerlijk! (Wat een ramp dat ik geen natuurkunde had. Dat is juist mijn lievelingsvak. Natuurlijk druipt hier het sarcasme vanaf.)

Ik heb eigenlijk wel heel veel zin om lekker weekend te gaan vieren. Zaterdag moet ik werken en ik denk dat ik zondag gewoon eens een relaxdagje ga houden. Sauna, nageltjes lakken, gossip girl en een maskertje erbij. Hmm, ik kijk er nu al naar uit. Ook 's Avonds staat er iets leuks op het programma. Ik ga samen met mijn lieve oma uiteten. Maar voordat al de pret kan beginnen heb ik eerst nog zeven lesuurtjes voor de boeg.

Hierboven een collage van allemaal plaatjes die ik echt heel erg mooi vind. Één plaatje moest ik er gewoon bijzetten. Het is én een leuk mutsje én ik moest echt lachen door de tekst. 'Bad hair day' hoe verzin je het? Ik denk dat ik vaker van dit soort berichten ga posten. Het is zo leuk om ze te maken. Lijkt jullie dat leuk? Alle plaatjes komen trouwens van mijn weheartit account. 

Wat gaan jullie doen dit weekend? 


1 opmerking:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...