maandag 30 september 2013

TAG | Let's get very personal #2

Al een hele tijd geleden zette ik het eerste deel van de Let's Get Very Personal tag online. Nu, toch wel een tijdje later, hier voor jullie deel twee van de tag. Ik heb de leukste vragen uitgekozen.


Je ouders zijn op vakantie. Zou je een groot feest geven?
Nee, zeker weten niet! Ik zou dit wel dolgraag willen, geloof me. Maar als ik iets doe wat niet mag dan voel ik me heel erg schuldig en kan ik er uiteindelijk toch niet van genieten. Als het zou mogen zou ik het wel zeker weten doen.

Spendeer je je weekend liever bij een concert of in de discotheek?
Om eerlijk te zijn heb ik allebei nog nooit gedaan. Ik ben nu 14 en nog helemaal groen op het gebied van uitgaan. Ik kan wel niet wachten tot ik eindelijk mag. Ik denk toch dat ik het allerliefst naar een discotheek zou gaan. Ik hou niet voor niets heel erg van dansen. Een concert lijkt me ook wel heel erg leuk, maar dan een paar keer per jaar.

Heb je het idee dat je vaak voor hetzelfde soort type jongen valt?
Nee. Mijn vorige vriendjes lijken helemaal niet op elkaar.

Denk je dat je teveel aandacht aan je uiterlijk besteed?
Nee, zo lang sta ik 's ochtends nou ook niet voor de spiegel. Volgensmij gemiddeld 20 minuten per dag. 

Ben jij snel jaloers?
Op materiële dingen helemaal niet, maar qua emotionele dingen word ik wel sneller jaloers, maar dat probeer ik nooit te laten merken.


Heb je de afgelopen week kleding gekocht?
Ja! Deze week zei mijn moeder opeens: 'Bij dat winkeltje om de hoek hangt een bordeaux rood vest. Daar was je toch naar op zoek?' Ik snel naar die winkel en ja hoor een prachtig vest. Natuurlijk kon ik die niet laten hangen.

Wat doe je morgen?
Helaas moet ik morgen gewoon naar school en als ik thuis ben moeten de boeken meteen weer open. Deze week heb ik vier proefwerken en drie so's dus dat wordt nog een hele klus.

Houd je van suikerspinnen?
Ja! Wie houdt er nu niet van suikerspinnen? Oké, je kunt me er niet elke dag blij mee maken, maar als ik bijvoorbeeld op de kermis loop zeg ik daar geen néé tegen.

Wie was de laatste persoon waarmee je een serieus gesprek hebt gevoerd?
Het meest waarschijnlijke is mijn moeder. Daar heb ik het vaakst serieuze gesprekken mee.

Ben je ooit tegen iemand aan in slaap gevallen?
In de trein in Italië was ik zo moe dat ik tegen mijn vader aan in slaap gevallen ben. Helaas moest mijn moeder daar een foto van maken, die jullie zeker niet te zien krijgen.

Hoe was je week? Geef een cijfer van 1 tot 10.
Een 7. Het was geen geweldige week waarin heel veel leuke dingen waren, maar ook geen week waarbij ik dacht: 'Wanneer gaat dit voorbij zijn?'



Heb je met iemand gepraat tot je in slaap viel gisteren?
Nee, gisteravond heb ik nog eventjes gelezen in mijn bed en daarna ben ik gelijk lekker gaan slapen. Op dit moment lees ik in Percy Jackson en ik vind het echt helemaal geweldig. Het is ook nog eens super leerzaam, want heel veel dingen die ik voor de 
klassieke talen moet leren komen daar gewoon in voor. Super grappig! 

Wat is je stemming op dit moment?
Eigenlijk ben ik een beetje moe. Ik heb een lange schooldag achter de rug en dit is mijn eerste relaxmomentje van de dag. Genieeeeteeeeen!

Wie was de eerste persoon tegen wie je praatte vandaag?
Stiekem zijn het twee personen. Mijn moeder en broertje tijdens het ontbijt.

Met wie was je gisteravond?
Gezellig op de bank met mijn ouders en broertje. Op zondagavond staat natuurlijk ook So You Think You Can Dance aan. Als diehard fan kan dat ook niet anders.

Heb je plannen voor dit weekend?
Ik hoop dat ik zaterdag samen met mijn moeder kan gaan shoppen in Antwerpen. Dat is echt al een hele tijd geleden. Brandy Melville en Forever 21 here I come! Zondag wordt gewoon een relaxdagje denk ik. Daar kijk ik ook heel erg naar uit.

1 opmerking:

  1. Leuk om te lezen en leuke vragen! Deze tag heb ik denk ik niet eerder gezien. Haha ik ben trouwens volgens mij dan de enige die niet zo heel weg is van suikerspin.

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...