woensdag 30 oktober 2013

10 facts about me #3

Wat is het lang geleden zeg dat ik wat feitjes over mezelf heb verteld. Dat vind ik altijd heel leuk om te maken en met jullie te delen. Sorry, dat ik nu weer wat minder post trouwens,maar het is zo ontzettend druk met school en vriendinnen. Dagen moeten gewoon 30 uur hebben in plaats van 24. Ik heb ook iets uitgeprobeerd met photoshop. Laat me weten wat jullie er van vinden.

  • Ik ben geboren op 8 januari. Mijn sterrenbeeld is dus een steenbok. Wat wel grappig is, is dat mijn halve familie jarig is in januari. Dit is dus een hele drukke maand.
  • Ik heb een hekel aan de vakken natuurkunde, Duits en economie.
  • Tv kijken doe ik eigenlijk bijna nooit. Als andere mensen standaard elke avond voor de tv zitten, ben ik series aan het kijken zoals Pretty Little Liars en Gossip Girl. (Wat natuurlijk ook een soort van tv kijken is....) Er zijn wel een paar dingen die ik kijk op de tv hoor. Gtst moet ik elke dag zien en Expeditie Robinson is mijn favoriete programma, maar ik zet nooit random de tv aan als ik me verveel.
  • Vroeger, ik was ongeveer twee geloof ik, ben ik heel hard van de trap gevallen en toen was mijn tand eruit. Nu heb ik nog steeds een lelijk vlekje op mijn tand waar ik echt een hekel aan heb.
  • Ik heb heel veel zwarte kleren in mijn kledingkast hangen. Soms sta ik voor mijn kast en word ik er helemaal depri van. Echt tijd voor een kledingkast boost dus. (Met al mijn zwarte kleren ben ik wel heel blij hoor!)
  • Ik hou heel erg van dingen plannen en organiseren. Het lijkt me ontzettend leuk om daar later iets mee te gaan doen.
  • Als ik ergens enthousiast over ben moet ik het helemaal uitwerken en schiet mijn hoofd vol ideeën.
  • Ik ben dol op lijstjes maken over van alles en nog wat. Wat ik op een dag allemaal voor school moet doen, ideeën voor foto's of mijn blog of gewoon een lijstje van dingen die mij blij maken.
  • Het aller lekkerste eten wat er bestaat zijn brownies, chocolate chip koekjes en B&J ijs. Als je deze dingen voor mij meeneemt maak je mijn hele dag goed.
  • Ik ben 's ochtends eigenlijk helemaal niet zo lang bezig met klaarmaken. Ik sta elke schooldag om 7uur op en ben dan minder dan een halfuurtje bezig met douchen, opmaken en aankleden. Iets wat ik wel elke dag doe is ontbijten. Dat is de belangrijkste maaltijd van de dag. Ik snap echt niet dat mensen zonder ontbijt kunnen. Als ik dat doe heb ik de hele dag honger.
Herken jij dingen in jezelf?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...