woensdag 23 oktober 2013

Allereerste foto's

Vandaag was het eindelijk zover, ik kon beginnen met foto's maken. Gisteren was mijn camera al binnen gekomen, maar moest ik eerst nog uitzoeken hoe alles werkte. Ik heb nu een canon 600D met een 18-55 lens en daarbij kocht ik ook nog de beroemde 50 mm f. 1.8 lens. in de bloggerswereld. Ik heb nog helemaal geen ervaring met spiegelreflexcamera's, maar je moet het een keer leren toch? Ik ben  in ieder geval ontzettend blij met mijn eerste grote aankoop, waar ik hard voor gewerkt en gespaard heb. Helaas zijn er ook nog van die verplichtingen, zoals school en huiswerk enzo, waardoor ik vandaag eigenlijk nog steeds niet zo veel tijd had om te experimenteren met mijn camera. Het zijn dus niet zo veel foto's. Maar hier zijn ze dan toch... mijn allereerste foto's! 




1 opmerking:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...