vrijdag 11 oktober 2013

Favourite lookbook outfits of the moment #4

Op dit moment lig ik met een dekentje ziek op de bank. Wist je dat je je echt helemaal dood kan vervelen als je daar een hele dag moet vertoeven? Ook al zijn gossip girl, youtube, blogs, candy crush, weheartit, polyvore, een hele stapel boeken en lookbook dan dikke vriendjes, ik blijf me vervelen. Dus hier voor jullie een aantal van mijn favoriete lookbook outfits van de laatste tijd. Nu heb ik weer een halfuurtje van mijn lange dag gevuld.

AMY S

Zie dan hoe lief dat broekje er uit ziet. Wel een beetje koud voor in de winter, dat wel. Maar kijk dan hoe leuk. Het kant is echt prachtig. Als ik ooit eens zo'n shortje tegenkom.. Ik vind het trouwens ook erg leuk gecombineerd met die trui. Heel simpel, maar less is more.
SABINA O
 Zelf zou ik niet zo snel een maxiskirt dragen, maar wat vind ik ze leuk staan bij anderen. Vooral deze van de Brandy Melville vind ik ontzettend leuk. Mijn modebrein wordt hier echt door geprikkeld. Zou ik er niet ook ééntje kopen.. Maar nee mij gaat dat echt niet staan.

ALLY B

Bomberjackets zijn een trend waar ik zelf helemaal dol op ben. Ze kunnen heel erg casual zijn, maar door de leuke print op dit exemplaar heeft hij echt iets speciaals. 
KATARINA LILIUS
Ik moet bekennen dat ik stiekem zo'n 15 outfits van dit meisje heb gehyped en ik kon echt niet kiezen welke ik wilde laten zien. Vandaar dat ik nog een aparte post ga maken over haar leuke stijl. Best wel een basic outfit, maar zo leuk. Jeans blousjes met sweaters zijn een super combi. En dat ritsje dan.. aahw zo cute!

SERYNA VENG

Alleen al door de geweldige Doc Martens rechts op de foto vond ik deze outfit al super. Maar samen met het witte jurkje is het ook nog eens een hele leuke combinatie van stijlen. Lekker stoer met lieflijk krijgt een duim van mij. Docs staan trouwens echt heel erg hoog op mijn wishlist.

Wat is jullie favoriete outfit?

1 opmerking:

  1. Wauuw! vooral die outfit van Katarina Lilius vind ik prachtig. Beterschap Desi,
    Liefs Evi

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...