zondag 6 oktober 2013

Page for pretty things #2


Wat een heerlijke dag is het eigenlijk vandaag. Het zonnetje schijnt, ik was vandaag vroeg wakker zodat de dag lekker lang is, ik luister op dit moment heerlijke muziek en het ziet er naar uit dat dit geen dag wordt vol schoolwerk. Ik ben de dag begonnen met het uitlezen van het eerste deel van Percy Jackson. Ook al was het zes uur 's ochtends, ik heb er van genoten. Verder maakt de laatste aflevering van seizoen drie van Gossip Girl me ook heel erg blij. Ja Desi is vandaag het zonnetje in huis. Verder heb ik een overheerlijke taart gebakken uit de allerhande. De 'stroopwafeltaart' viel erg in de smaak. Zoals jullie wel kunnen zien ben ik nog steeds helemaal weheartit gek. Er wachten nog een heleboel plaatjes om op mijn blog te komen so stay tuned.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...