donderdag 24 oktober 2013

Page for pretty things #3


Deze week had ik opeens drie tussenuren en die heb ik, jawel, optimaal benut. Niet op de manier die leraren vinden, maar ik vond het drie super gezellige uurtjes. Gisteren heb ik namelijk samen met Sophie en Iris pannenkoeken gegeten bij mij thuis. Natuurlijk met heel veel poedersuiker, my favourite. Vandaag was iets minder relaxed en ik was dan ook helemaal gebroken toen ik thuis kwam. Hebben jullie dat ook nooit dat je thuiskomt en gewoon zo moe bent dat je niks kunt doen en het liefst wegkruipt in een hoekje? Nou, ik dus wel. Gelukkig ben ik nu een beetje vrolijker. Mede door deze leuke weheartit plaatjes. Daar kan ik zo blij van worden hè. Deze keer heb ik niet gekozen voor fris, wit en sierlijk, maar meer voor een herfstachtig en warm sfeertje.

Wat vinden jullie van deze plaatjes?

1 opmerking:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...