maandag 28 oktober 2013

Wish to wear | It's a beautiful day

I wanna go to London.

De laatste tijd ben ik helemaal gek op velvet, of te wel fluweel. Ik vind het zo'n prachtig mooi stofje. Vooral in de kleur bordeaux ziet het er heel erg gaaf uit. En zo zacht. Het ziet er echt uit als iets wat ik de hele tijd aan wil raken. Ik vind het wel echt iets voor de herfst en winter. Het is nu dus de perfecte tijd om iets van fluweel te kopen. Op de website oasap heb ik al een heel leuk velvet rokje gespot, dus wie weet hangt die binnenkort in mijn kast. Iets wat ik ook ontzettend leuk vind de laatste tijd is zo'n zwart bolhoedje. Misschien ga ik daar ook nog wel eens naar opzoek. Één groot nadeel daar aan is dat het bij mij op school verboden is om een pet of muts op te hebben in de klas en ook wordt je al snel raar aangekeken. Maar om te gaan shoppen, of in het weekend is het wel heel erg leuk. 

Vandaag was trouwens een hele leuke dag. Ik weet eigenlijk niet waarom, maar ik was echt heel vrolijk. Ook al kwam ik vanochtend bijna te laat, oepsie. Misschien komt het wel, omdat ik stiekem wel heel tevreden was met mijn outfit. Ik had een leren shortje aan, waar ik echt helemaal verliefd op ben. Binnenkort ga ik eens outfit foto's maken denk ik. Verder heb ik ontzettend veel zin in sinterklaas. (In pepernoten en chocoladeletters dus.) en bereid ik me daar alvast goed op voor. (Met heel veel pepernoten en gevulde speculaas, mijn favoriet.) Eigenlijk hou ik toch wel heel erg van de herfst.

Hadden jullie vandaag ook een leuke dag?

1 opmerking:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...