zondag 13 oktober 2013

Wish to wear | Look into my eyes and you'll find me.

Look into my eyes and you'll find me.

Of we het nu willen of niet, de kou komt er aan. We hebben een mooi en zonnig begin van de herfst gehad, maar ook dat is alweer voorbij. Buiten waait het hard en het is nat en koud. Toch willen ik en veel meer dames heel graag de rokjes en shortjes aan blijven houden. Panty's zijn dan een goede optie, maar wat ook heel leuk is om je benen warm te houden met dit koude weer zijn kniekousen. Deze combinatie van sokken, een zwart rokje, laarsjes en een jeans jasje lijkt me echt heel erg leuk voor deze winter.

Wat vinden jullie van kniekousen?


1 opmerking:

  1. Ik vind de combinatie super leuk :) zeker in het setje wat je gemaakt hebt. Het word dit weekend trouwens nog wel echt fantastisch weer, dus dan kan je rokjes weer aan!
    Liefs, Demi

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...