maandag 30 december 2013

Ik klikte bijna op bestellen

Pull and Bear sale wishlist

De tijd is weer aangebroken hoor. Sale. Super giga mega sale. Één van mijn favoriete winkels is de pull and bear. Daar moest ik natuurlijk wel even gaan rondsnuffelen. Jahoor, Desi vindt weer een hele waslijst aan geweldige spullen die ze allemaal wilt kopen. Helaas heb ik op het moment geen overvolle portemonnee en is mijn kleedgeld ook nog niet gestort. Dat wordt even op de tanden bijten en doorzetten zodat ik niet op 'bestellen' klik. Ik moet wel toegeven dat de jeans en de blazer al in mijn mandje zaten en ik ze bijna had gekocht. Maar ik houd me sterk! Het jurkje vind ik ook zo ontzettend schattig en zou super leuk staan met een leren jasje en een paar allstars. Give me please! Was het nog maar een keer kerstmis..

1 opmerking:

  1. Ohh in de webshop hebben ze veel leukere dingen! Het shirt met nummer 65 erop zag ik ook in de winkel, maar vond ik minder leuk eruit zien helaas.

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...