maandag 16 december 2013

Nieuwe kamer inspiratie

Afgelopen donderdag beloofde ik jullie dat ik eens precies zou laten zien wat ik nu met mijn kamer wil gaan doen. En tada hier is het. Mijn inspiratie. Mijn levenswerk van maandenlang weheartit en tumblr plaatjes opslaan. Nee het valt wel mee. Ik ben stiekem best wel dol op interieur. Hoe leuk is het maar niet om winkeltjes af te struinen naar allemaal leuke spulletjes en daarvoor dan het perfecte plekje te zoeken in je kamer. Niet te vergeten de dingen die je daarvoor allemaal moet doen. Opzoek naar wat jij leuk vind en daar dan duizenden plaatjes van verzamelen. Op dit moment zit ik nog wel een beetje in dat stadium. Maar in de kerstvakantie ga ik winkelen. Eindelijk! Ik kijk er zo erg naar uit. Nu de plaatjes, want anders dwaal ik weer veel te veel af.

Ik zal even 'proberen' te omschrijven wat ik precies wil. Gewoon wat steekwoorden. Bohemian, relaxed, lieflijk, rustig, dromerig, vintage, foto's, heel veel foto's, kant, wit, kussentjes, heel veel kussentjes, dromenvangers, spiegel, kledingrekje. Ja dat is gewoon wat ik wil en niks anders. Wisten jullie dat het heel erg moeilijk is om interieur te omschrijven?



1 opmerking:

  1. Leuk gedaan zo met die plaatjes! ik wil ook een kledingrek, probleem is dat al mijn kleren een andere kleur hebben en dat dat er dus nevernooit zo mooi uit gaan zien als op Tumblr en zo.... En je kleding wordt stoffig, haha. Maar het is zo leuuuuk...

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...