dinsdag 3 december 2013

Page for pretty things #7



Kennen jullie dat? Dat je thuis komt met een hoofd vol met ideeën hoe je je vrije middag gaat gebruiken en dan wil je beginnen met die dingen uitvoeren en pats boem, alles loopt mis. Je hebt nog een hele waslijst met nieuwe net zo leuke dingen om te doen, maar je moet persee dat ene idee waar maken, wat niet wilt lukt. Die foto's maken bijvoorbeeld, terwijl het binnen super donker is, je geen statief hebt en dus moet improviseren en de batterij van je camera bijna leeg is. Je kan je erbij neerleggen en iets anders gaan doen of je kunt net zoals deze eigenwijze dame gisteren deed, lekker heel de middag chagrijnig zijn.  Wist je dat ik daar de laatste tijd nogal goed in ben? Nee? Ik wist dat wel.

Genoeg gezeurd voor vandaag. Geniet van de inspiratie. Die maakt je misschien wat vrolijker, mij in ieder geval wel. Kijk het werkt. Er zit alweer een glimlach op mijn gezicht.

Oké nu even serieus. Dit plaatje heb ik gisteravond even heel snel in elkaar geknutseld in photoshop toen ik eigenlijk al moest gaan slapen van mezelf. Het effect is een heel dromerig plaatje geworden, wat eigenlijk helemaal niks voorstelt. Maar daarom vind ik hem zo leuk. Sorry trouwens dat ik mijn blog de laatste tijd helemaal ondergooi met allemaal inspiratie collages, maar ik ben er gewoon gek op. Het liefst ben ik er hele dagen mee bezig.

"The earth has music for those who listen." 
 - Shakespeare 

Pssssst, stiekem nog even een vraagje tussendoor. Wat zouden jullie er van vinden als heel mijn blog in het lettertype van de quote hierboven zou staan? Leuk of veel te druk? Ik kom er net even achter, haha.

1 opmerking:

  1. Das wel een leuk lettertype! Ben het wel vaker tegengekomen op een blog! Ik ben elke dag om vier uur uit, dus als ik thuiskom, kan ik ook geen foto´s meer maken. Erg frustrerend.... Inspiration is ook leuk!

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...