woensdag 1 januari 2014

Het 2014 boek met 365 bladzijden

Het jaar is begonnen hoor. De eerste bladzijde van het 365 jaar boek is al beschreven. Allereerst wil ik jullie allemaal een heel gelukkig nieuw jaar wensen. Vol met gelach, chocolade, mooie muziek, boeken en films, leuke uitjes en de mooiste momenten. Zoals bijna elke blogger ga ik ook eens wat doelen voor het nieuwe jaar met jullie delen. Niet echt 'goede voornemens' want daar ga ik me toch niet aan houden. Iets wat ook bijna iedere blogger vertelt. Maar gewoon een aantal doelen die ik wil halen. Dingen die ik wil bereiken en die ik van plan ben te doen.


Mooie beelden waar je niet genoeg van kan krijgen, verhaallijnen waar je dagenlang nog over nadenkt, de muziek die je meesleept en de emoties die de hoofdpersonen voelen. Dit jaar wil ik meer films kijken en meer boeken gaan lezen. Gewoon omdat ik dat leuk vind. Ik doe mijn laptop een keer dicht, leg mijn telefoon weg en pak een boek of een film. Ik wil ook heel graag alle films en boeken die ik lees of zie vastleggen. Dus ik ga een lijstje maken met alle boeken en films. De mooiste pik ik er uit en ga ik met jullie delen. Als doel noem ik even een random en haalbaar getal, samen 150 boeken en films. Ik ben benieuwd of het me lukt.

Ik wil alle boeken en films van dit jaar onthouden, maar eigenlijk wil ik gewoon alles onthouden. Alle mooie momenten van dit jaar wil ik niet vergeten. Ik wil ze door kunnen bladeren, kunnen lezen of kunnen bekijken. Daarom neem ik me voor om alles wat ik meemaak te fotograferen en niet zomaar op mijn computer te laten staan. Nee ik wil er een fotoboek van maken met ingeplakte foto's en gedroogde bloemen. Met quotes en stempels. Wat is er nu leuker dan op oudejaarsdag je hele jaar in foto's door te kunnen bladeren?


Elke dag in het jaar wil ik ook opschrijven wat het leukste aan de dag was. Alleen maar positiviteit dus! Ik geloof dat je daar alleen nog maar gelukkiger van wordt. Lekker positief denken en alleen de mooie momenten herinneren. Ik zeg: Ja! 

Als laatste wil ik meer dingen bakken, meer creatief bezig zijn, mijn muzieksmaak verbreden en ontdekken en meer schrijven. Meer meer en meer dus! Eigenlijk wil ik dus graag vaker de dingen doe ik het allerleukst vind en alles wat ik meemaak vastleggen. Gewoon omdat het kan. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...