dinsdag 7 januari 2014

Twee weken vol met leuks / vervolg

Gisteren schreef ik al over mijn eerste week week vakantie, maar ik had zoveel gedaan dat het niet in één stukje paste. Kun je je voorstellen hoe leuk mijn vakantie dan wel niet was? Inderdaad: super leuk! Zondag en maandag had ik eindelijk eens wat relax daagjes ingepland. Anders zou ik nog moeër zijn geweest dan voor de vakantie. Niet dat dat echt kan met die volleybalmarathon, haha. Toch kwamen er weer dingen tussendoor, waardoor het niet alleen maar niks doen was. Zondag kwam er spontaan een vriend langs en hebben we een lange wandeling gemaakt. Super combinatie van gezelligheid en buitenlucht. Maandag had ik een verjaardag van een goede vriendin van me. Wat betekent rare spelletjes spelen en heel de avond lachen.


Dinsdag was het natuurlijk oudejaarsdag, maar eigenlijk gaat dan gewoon het normale leven door bij mij. Samen met mijn moeder ging ik naar een aantal brokante winkeltjes. Heerlijk snuffelen op zoek naar leuke dingen. Mijn aankoopjes staan al online 'hier'. Ik ga echt nog veel vaker op vintage jacht. 's Avonds heb ik niet echt veel bijzonders gedaan. Gewoon een beetje tv kijken, oliebollen eten en om 00:00 iedereen een dikke knuffel geven en vele nieuwjaarswensen. En uiteraard naar het vuurwerk kijken. Dit jaar heb ik ook een heleboel mooie foto's gemaakt. Het was best moeilijk om te fotograferen. Toen ik eindelijk op een goede plek stond was het vuurwerk al half klaar. Volgend jaar nog een kans.


Woensdag heb ik een hele lange strandwandeling gemaakt samen met mijn familie, onze hond en twee paarden. Ik heb paard gereden op het strand en dat was zo ontzettend gaaf! Echt een toppunt van de vakantie. 's Avonds kwam er ook nog familie eten. Heerlijke tappas. Mijn favoriet.


Donderdag kwamen er twee vriendinnen langs. Één van deze meiden komt uit België en had ik al zo'n paar maanden niet gezien. Ik was zo blij toen ik haar eindelijk weer een dikke knuffel kon geven. Het was gelijk alweer veel gelach en uiteraard gingen we een film kijken. Hoe kan het ook anders. Vrijdag moest ik een filmpje voor Duits opnemen. Niet mijn favoriete bezigheid, maar het moest nu eenmaal gebeuren. Gelukkig was het wel gezellig samen met Pauline. Zaterdag ging ik opnieuw naar een vriendin om, verrassing, een film te kijken. Binnenkort maak ik nog een lijstje met de leukste films van deze maand. Wat een hele lange lijst gaat worden kan ik je vertellen. Zondag heb ik weer een taart gebakken voor in de lunchroom waar ik werk. Ik blijf het geweldig vinden en waarschijnlijk ga ik dat nog zo'n 10 keer zeggen.

Morgen ben ik trouwens jarig. Maar het voelt niet echt zo. Hoe ouder je wordt, hoe minder jarig je je voelt heb ik het idee. Toch gaat het vast wel een hele leuke dag worden met pannenkoeken als ontbijt, heel veel taart en natuurlijk gezelligheid met familie en vrienden. Ik heb er in ieder geval heel veel zin in!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...