maandag 3 februari 2014

Dromen over een nieuwe kamer

Ik blijf maar inspiratieplaatjes voor mijn nieuwe kamer opzoeken. Ik kan er niet genoeg van krijgen. Stiekem staat op dit moment heel mijn tumblr er vol mee. Ik ben nog steeds een beetje zoekende naar wat ik nu precies wil, maar zeggen van: 'Dat vind ik een mooie kamer!' kan ik maar al te goed. Nu nog het shoppen en inrichten zelf. Ik ben zelfs weer aan het twijfelen of wit wel de goede kleur is voor op de muren, maar ik denk dat ik het toch maar daar bij ga houden. Straks smeer ik er weer één of andere kleur op die ik na een paar maanden beu ben. Net zoals nu die paarse kleur die ik het liefst niet wil zien. Binnenkort ga ik maar eens allemaal antiekwinkeltjes en rommelmarkten afspeuren denk ik. En naar de ikea om een kledingrekje! Dat staat het hoogst op mijn wishlist. Voor mijn verjaardag heb ik ook al een heleboel leuke dingetjes gekregen. Een heleboel kaarsjes en fotolijstjes. Die krijgen natuurlijk ook allemaal een plekje.

Hebben jullie nog tips waar ik leuke spulletjes kan kopen voor mijn kamer?



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...