zaterdag 1 maart 2014

De eerste dag van iets leuks

1 Maart. Een speciale dag. Een geweldige dag. De eerste dag van de vakantie! Dat moet gevierd worden met een leuk blogberichtje. De laatste dagen moest ik echt wel eventjes op mijn tanden bijten. Ik was moe, chagrijnig en ik was alles op deze hele wereld beu. Ze zeggen niet voor niets; 'De laatste loodjes wegen het zwaarst.' `Ik was de dagen aan het aftellen, maar nu is het eindelijk zover: Geen school, geen huiswerk, alleen maar slapen en leuke dingen doen. Uiteraard heb ik mijn vakantie weer helemaal volgepland, hoe kan het ook anders, en staan er een heleboel leuke dingen op het programma. Het voelt wel heel raar, alsof ik tijdens school een hele zware rugzak op mijn rug heb hangen (letterlijk en figuurlijk) die ik de hele tijd met me mee moet zeulen. Alle stress, alle drukte en in het echt dus ook al die zware, verschrikkelijke boeken.

Ik was vanochtend, heel onverwacht, best wel vroeg wakker. Om 8 uur was mijn dag al begonnen. Eigenlijk vind ik het ook wel fijn om vroeg op te staan, als het maar niet al te vroeg is. Dan heb je nog een hele dag voor je en kan je nog allemaal leuke dingen doen. Zoals ik nu aan het doen ben bijvoorbeeld. Een beetje bloggen, lezen, muziek luisteren en alles op het gemakje doen. Geen gehaast en rustig wakker worden. Vanmiddag ga ik nog een dagje werken en daarna is de vakantie echt begonnen.

De laatste tijd heb ik opeens heel veel tijd en zin om outfit foto's te maken. Deze foto's zijn van vorige week vrijdag voor de schoolfuif waar ik heen geweest ben met een aantal vriendinnen. Het was opzich best wel leuk en gezellig als je de muziek wegdenkt. Toch denk ik dat het één van de laatste keren gaat zijn dat ik ging. Het begint nu heel erg te prikkelen om eens echt uit te gaan, aangezien ik al een aantal keer heb mogen proeven tijdens het personeelsuitje en jungle fever. Maargoed, kleine Desi mag dat nog niet. Terug naar de outfit. Ik had deze keer geen zin om weer een heel gala jurkje aan te doen waarin je je eigenlijk helemaal niet op je gemak voelt. Gewoon een zwart rokje en een croptop voor mij deze avond.

TOPJE FOREVER 21 / ROKJE OASAP / JASJE VINTAGE / SCHOENEN STEVE MADDEN







4 opmerkingen:

  1. Wat een leuke outfit! ♥ En ik wil je een hele fijne vakantie wensen! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Love your red crop top!!! Whaoo just i love it! Happy March!!
    http://www.dancefatisanchez.blogspot.com.es/
    xo.xo

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat fijn dat je vakantie hebt! Helaas had ik het vorige week, maar wat een leuke outfit foto's! x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat wil je met zo'n top fotograaf! ;)

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...