woensdag 14 mei 2014

The flower next to it

" A flower does not think of competing to the flower next to it.
It just blooms. "

School is weer begonnen. Net zoals de zon elke ochtend weer opkomt is het net zo normaal dat de schooldeuren na een vakantie weer openstaan. Deze overgangsperiode van vakantie naar school voelt altijd zo naar aan. Alsof er iets niet klopt. Alsof er iets is, wat niet goed is. Je manier van denken en manier van doen is zo anders in de vakantie. Het leven is in de vakantie echt een feestje en plezier maken is het enige wat belangrijk is. Als je na die 'leuke tijd' weer de schoolbanken in moet denk je (ik dan tenminste) echt van: 'Waar ben ik mee bezig? Waarom zit ik hier? Wat doe ik hier? Er zijn zoveel leuke dingen in het leven, zoveel dingen die belangrijker zijn dan deze informatie in me opnemen. Waarom kan ik 'die' dingen niet doen, die belangrijke dingen.' Helaas zit het leven niet zo in elkaar en zal ik toch nog die laatste weken school door moeten zien te komen. Maar stiekem denk ik eigenlijk wel dat die tijd heel snel voorbij zal gaan. Dan is het 3e schooljaar alweer voorbij.. Ik zeg het maar weer: 'Tijd gaat veel te snel!'



1 opmerking:

  1. Prachtige foto's met een hele mooie quote! Ben je alweer een beetje gewend aan school? X

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...