woensdag 6 augustus 2014

BACK △

Olaaaa bitches, I am back! Terug van Italië, terug van even niks doen en terug van een heleboel leuke dingen. Zoals dat hoort in de zomervakantie. Afgelopen zaterdag ben ik om 4uur 's nachts opgestaan met een lange reis van Italië naar huis voor de boeg. Ondertussen heb ik die *^($&@ reis overleeft.  Thuis aangekomen moest ik gelijk ook een avondje feest zien te overleven. Bij mij in de buurt was een mini festival en ik MOEST daar gewoon heen. Zeker omdat ik al 2 weken geen feestje meer had bezocht en 2 weken mijn vriendinnen niet had gezien. Hoe overleven mensen dat? Het meest leuke die avond was natuurlijk dat ik mijn lieve vriendje weer kon zien. Stiekem was ik best wel blij om weer terug thuis te zijn. Ondertussen is er alweer een halve week voorbij. Een beetje werken en gisteravond ben ik gezellig bij een vriendin blijven slapen. Kom maar op met die laatste weken vakantie !!!

Op vakantie heb ik voornamelijk foto's gemaakt met mijn analoge camera en morgenochtend ga ik de foto's laten ontwikkelen. Ik ben benieuwd. :)

MINI COLLAGE - WANT MINI COLLAGES ZIJN COOL

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...