dinsdag 30 september 2014

Alleen mooie dingen

Soms voelen dagen gewoon rottig aan als je 's avonds je bedje in kruipt. Dan ga je slapen met een soort van knoop in je buik die maar niet weg wil gaan. Het lijkt alsof er een filter in je gedachtes zit, die alle mooie gedachtes eruit probeert te filteren zodat alle dingen die je juist wilt vergeten, overblijven.

Maar waarom proberen we die filter er niet gewoon uit te halen? Zodat ook de knoop in je buik verdwijnt en je weer open staat voor mooie dingen. Dingen die het rottige gevoel weghalen. Zodat juist de stomme dingen uit je gedachtes worden gefilterd.

Daarom vandaag: een lijstje met mooie dingen van deze dag. En van de dag hiervoor, de dag hierna, en alle mooie dagen die er waren en zullen zijn.


De foto hierboven maakt me blij
Een heel pak met mijn favoriete koekjes: witte chocolade oreo's
De quote: Autumn, the year's last loveliest smile
Beeldende Vorming lesjes van 2uur lang, waardoor ik heerlijk mijn handen met klei kan laten prutsen
De herinneringen in foto's op mijn kamer
De yoghurt met blauwe bessen en cruesli die elke ochtend op mij staat te wachten
Een supergezellig tussenuur vandaag, lekker lunchen met 2 lieve meiden <3
Deze week kan ik eindelijk 'The Vampire Diaries' weer verder kijken
De blije glimlachjes als ik mijn taart kom verkopen
Ik heb de liefste vriendinnen van de hele wereld
Ben Howard - One Republic - Ed Sheeran - The Weeknd
Het tweede deel van de Hunger Games dat ik net gekeken heb was geweldig

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...