zaterdag 20 september 2014

page for pretty things


Soms heb je een beetje positieve energie nodig om de dag door te komen. Ik lig nu al twee dagen lang op de bank en ik ben het beu. Ik heb weer zin in energie, in er op uitgaan, dansen tussen de bloemen, lachen met mijn vriendinnen en de nachten onveilig maken. Om mezelf een beetje op te vrolijken, ben ik maar eens gaan scrollen tussen de fijne sfeertjes. Om alle mooie dingen van het leven eens op te laten lichten. Want wie wordt er nu niet blij van dikke knuffels, stranddagen die oneindig lijken te duren, teveel taart, een hele kamer vol met boeken en nachten vol met lichtjes.

Toch is het soms ook wel goed om gedoemd te zijn tot rusten en niks doen. Dan kan je er daarna weer extra hard tegenaan om nog meer van het leven te kunnen genieten. Want jongens, er is toch helemaal niks mooiers dan leven?

2 opmerkingen:

  1. Nou hier ben je vast van opgeknapt want het ziet er fijn uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Desi!
    Oh, wat is dit een fijn berichtje. Mooie fotootjes.
    Ik snap het wel dat je het een beetje beu werd, maar ik ben het wel met je eens hoor! Soms even moeten rusten, en weten wat je even mist. Om er daarna, inderdaad, weer hard tegen aan te gaan en weer de fijne dingen te kunnen doen die je miste.
    Bedankt voor je lieve berichtje! En ooooo, ik wil ook zelf flatbreads maken! Heb je misschien ergens een receptje? En ik zou zeker eens langs een M&S gaan als je er in de buurt bent. Ik vind het in ieder geval heel fijn daar!
    Ik ga je blog eventjes bekijken, ik zag al wat mooie berichten denk ik.
    En wat gebruik je fijne lettertypes als titel en in je 'welkom'stukje.
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...