maandag 29 september 2014

Roomy details

Langzaamaan begint mijn kamertje steeds gezelliger te worden. Vroeger zat ik nooit op mijn eigen kamer, maar nu vind ik het zo heerlijk om languit op mijn bed te liggen en gewoon een beetje weg te dromen. Of om gewoon een film te kijken onder mijn favoriete dekentje. Het is nu echt mijn eigen plekje waarvan ik gewoon kan genieten. Genieten om hier gewoon te zijn.

Ik ben dolblij met mijn nieuwe dromenvanger, hij geeft echt een dromerig sfeertje aan mijn kamer. De foto's die ik heb opgehangen zijn nog maar een klein beginnetje van wat ik in gedachten heb. Het liefst behang ik mijn hele kamer met foto's. Al die herinneringen maken me echt heel blij. Mijn spiegel hangt ook eindelijk op. Die heb ik in een tweedehandswinkeltje gevonden. Ik wilde bijna de winkel uitlopen, maar toen zag ik deze spiegel opeens liggen ergens op de grond. Helemaal verstopt en voorbestemd voor mij. Jeej :)





2 opmerkingen:

  1. Hele leuke kamer! Hier ga jij je vast helemaal thuis voelen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Aah wat heb je een leuke kamer! Ik ga dit echt gebruiken voor mijn inspiratie want ik ga zondag verhuizen naar mijn nieuwe kamertje :)

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...