zondag 12 oktober 2014

Autumn loves < 3

Current loves

Als ik 's ochtends wakker word, hoor ik de regen al zachtjes vallen. De eerste blaadjes beginnen al te verkleuren en ik krijg steeds meer zo'n herfstgevoel. Het gevoel dat ik binnen wil zitten met warme chocolademelk, kaarsjes en een goed boek. Het gevoel van wandelingetjes maken met de laatste zonnestraaltjes. Dikke fijne truien en gebreide sokken die mijn voetjes verwarmen.

Een nieuw seizoen betekent voor mij ook winkelen en nieuwe outfits bedenken, want daar word ik gewoon zo blij van. Kleding is voor mij eigenlijk een manier om fijne sferen te creëren. Mooie stofjes, printjes en kleurtjes bij elkaar, die een glimlach op mijn gezicht kunnen toveren.

Deze herfst wil ik dolgraag zo'n bruine dikke jas met heel veel vacht vanbinnen, waar ik lekker in weg kan kruipen om te schuilen voor de regen en de wind. Verder, bruine oxforts want daar ben ik zo dol op, jurkjes omdat die niet kunnen ontbreken in mijn kledingkast en truien om me warm te houden.

1 opmerking:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...