maandag 13 oktober 2014

Instagram moments


Ik vind het echt geweldig om alle mooie momenten in het leven vast te leggen. Ik krijg daardoor echt het gevoel dat ik deze herinneringen voor altijd kan bewaren, zodat ze niet verloren gaan in mijn gedachtes. Daarom vandaag een overzichtje van mijn favoriete momenten van de laatste paar weken. De foto's komen allemaal van mijn instagram account.

Dit was één van de allerlaatste keren dat ik met mijn blote voeten in de zee kon lopen. / Heerlijk taart eten op een picknickkleedje in de paardenwei samen met lieve Vicky. / Het meest mooie strand dat ik ooit gezien heb. / Buitenritjes / Eindelijk weer herenigd met de beste vriendinnen die er zijn - aak Back to school bitches / Deze foto is al van een hele tijd geleden, maar ik vind het zo ongelooflijk fijn om deze foto steeds weer opnieuw te bekijken. Al mijn lieve vriendinnen bij elkaar <3 Love you guys!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...