maandag 6 oktober 2014

Outfit

En het leven gaat maar door en door.. Zonder dat je doorhebt hoe snel de tijd gaat en hoe snel je de tijd verbruikt. Ik begin elke week met de gedachte dat ik nog niet doorhad dat het alweer maandag was. Dat ik eigenlijk het gevoel had dat er nog meer dagen waren in deze week.

Over twee weekjes is het alweer herfstvakantie, iets om naar uit te kijken. Ik ga samen met mijn vriendje en nog een aantal mensen een weekje doorbrengen in Nijmegen. Een vriend van Douwe heeft een kamer daar en die mogen wij met z'n allen een weekje misbruiken. :) Altijd leuk! Eventjes weg uit mijn eigen saaie dorp en vooral even weg van alles. Eventjes 'echt' vakantie van alles om me heen.

Verder ben ik helemaal verliefd op mijn nieuwe shorts. Ze komen uit Italiƫ en stiekem heb ze wel al een tijdje, maar ik vind ze zo leuk. Het vestje wat ik aan heb, komt stiekem uit mijn moeders kledingkast, want stiekem hangen daar best wel een aantal leuke dingen. Ssst.




Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...